Zestaw urodzinowy – tort z tkaniny, cyferki, girlanda i mucha

Miało być coś z czerwonym i szarym i powstał jak dotąd mój ulubiony tort z tkaniny. Tym razem z dodatkami robionymi ze sznurka na szydełku, może dlatego. Lubię to co naturalne i proste: kolory, tkaniny, sznurki, kamienie, drewno…i lubię takimi przedmiotami się otaczać i lubię z takich tworzyć.

Do tortu uszyłam dwie cyferki, za każdym razem wychodzą mi inne a to dlatego, że nie mam do nich szablonu i każda, którą dotąd uszyłam różni się od poprzedniej.  Girlanda w kolorach tortu a mucha jest fajnym przełamaniem kolorystycznym całości. I wbrew pozorom pasuje nieźle. Pomysł ozdobienia tortu perełkami i kokardkami jest mój:)

A najważniejsze, że wszystko podba się Pani M.

2 thoughts on “Zestaw urodzinowy – tort z tkaniny, cyferki, girlanda i mucha

  1. Tort świetny, bardzo mi się podoba. Proponuję połączyć poszczególne części tortu rzepem, wtedy będzie mógł służyć jako ozdoba lub jako siedzisko dla dzieci do zabawy (po rozłożeniu). Pozdrawiam!

Skomentuj

